Tuesday, March 13, 2007

Selgrootu tegelane

See olen mina. Nii ikka nimetatakse ju minusuguseid eks?
Mul on kõrimulguni tööd teha, aga hetkel mõtlen, mida ma tegema hakkan kui blogimise lõpetan. Mitte tööd ühesõnaga. Vaatan aga kella, ah aega päeva lõpuni veel küll ja küll.
Teine asi. Käisime lõunal ja mul tekkis vastupandamatu isu küpsisekoogi järgi. Lasin kaasa pakkida ja töö juures mugisin kohvi kõrvale. Süümekad olid ka. Koogilõppemisel oli raske olla ka. No mis sa sellisega teed?
Kolmas. Pidin sel nädalal korralikult kaalu jälgima. Aga kus sa sellega? Ei saa taas hakkama. Kuigi.....ühel päeval oli -600gr. Seda pärast keppidega vehkimist. Võtsin lõpuks kätte ja läksin keppidega kõndima. Uskumatu kui mõnus tegevus see on. Ja siit kohe...
neljas...suudan ma jah end õhtul koju jõudes taas välja vedada. Ei suuda ju. Eile oli muigi hea põhjus, vastik ilma oli, udutas. Aga täna...pean minema, sest ma tunnen end pagana paksuna.
Viies. Kahandasin oma eesmärki 5 kiloni. Kümneni ei jõua ma mitte kuid agi moodi vist.

1 comment:

Anonymous said...

küll tasapisi jõuad:) külmkapis peaks olema mingit tervislikku näksimist - ananassikonserv või vana hea porgand või jääsalat vms. isegi õuna või mandariin või banaan on paremad kui õhtune vorstivõileib. ja neid rasvaseid ja paksukstegevaid asju ei tohi koju üldse ostagi!:)