Tuesday, March 20, 2007

Teisipäev

Käisin täna juuksuris. Ma ei ole suur juuksuri külastaja, aga kahjuks pean seda siiski aeg-ajalt tegema. Nüüdseks on mul kaks halli karva ja pean neid varjama. Miks mulle ei meeldi juuksuris käia? Mulle ei meeldi kui keegi mu juustega tegeleb, ei meeldi peapesu, alati jääb kael kangeks, ei meeldi selline sunnitud vestutamine, mis sest et ma tunnen oma juuksurit juba mitu-mitu head aastat.
Aga täna oli tõsine kevadilm. R. pani sae möirgama ja asus puude kallale. Õnneks sai bensiin ruttu otsa, kaua ei jõudnudki pläristada.
Eile oli minu ema sünnipäev. Selleks puhuks kutsuti kogu pere kokku (üks õeke oli küll jätkuvalt Tallinnas) .Läksime välja sööma ja mõnusalt aega veetma. Tore oli, mis sest et R. auto otsustas ühel hetkel üles ütelda. Viga oli kõigest ühes väikese juhtmekeses, mis oli kusagilt lahti pääsenud.
Homme lähen mina vangi, Mia lasteaeda ja R. saab üksinda rahulikult puudega tegeleda. Kui ilm seda muidugi soosib.

No comments: