Thursday, April 5, 2007

Aprill

Ma ei ole sel kuul veel midagi kirjutanud. Nagu oleks seda kuud kaua olnud :)
Vahepeal tundus juba, et blogi on väljasuremise äärel. Tegelikult on see tunne ka praegu. Kirjutada on vähe, kuigi....kui tahaks siis saaks kindlasti pikad kirjutised tekitada. Mõnikord olen õnnetu, keegi ei ütle mulle midagi. Samas, mida ongi mulle öelda.
Ma ise loen väga põnevaid blogisid ja nende kõrval minu oma kahvatub täiega (isaand mis sõna). Natukene olen siiski midagi teinud, näiteks:
> käisin teisipäeval arsti juures põsekoopapõletiku kahtlusega. Arst kirjutas AB, mida kaks päeva olen võtnud, aga abi pole sellest veel saanud. Nõutult mõtlen hoopis, et homme pean kampa lööma imetavate emadega, veini limpsimisel kriips peal.
> astusin heategijate hulka. Kui heategija ma nüüd olen, aga liitusin geenivaramu projektiga. Võeti palju verd, näppu pisteti küsimustik ja täna on arsti juures konsultatsioon.
> tööd on palju, aga mina olen väsinud ja tahan juba puhkusele minna. Esialgu loen kuid.
> Mia Lota on taas nädal aega ära olnud. Täna kuulsin, et Mia rühmast üks tüdruk oli haiglas kõhugripiga. Meil kodus luusis ka miski siuke ringi, aga õnneks kergemat sorti.
> Õues on jube külm, toas ka kui ei küta.
> Mind on tabanud miski madalseis. Ma ei tea, mida ma tahan. Okei, ma tean mida tahan, aga ikkagi on miski, mis närib.
> Ootan suve, et vannitoa remondiga saaks pihta hakata. Sel aastal peab see lõpuks valmis saama.
> 1.aprilli nalja ma ei saanud. Ühe habemega nalja viskasin ise
> Munadepüha põhikomponent - muna- puudub.
> Homme kostitan sõbranjesid
> Ja varsti on mai
> Küll elu ilusamaks läheb!

1 comment:

Merje said...

minu unistuseks on ka see suvi dushiruum/saun valmis saada...aga kardan, et tuleb esialgu ainult WC valmimisega leppida