Sunday, April 22, 2007

Ruhnu!?

Kas Te oleksite nõus elama Ruhnu saarel? Selline küsimus torkas meil alles hiljuti pähe. Me just ei kaalunud varianti Ruhnule elama asuda, vaid mõtlesime kas me oleksime valmis selleks. Tulemus oli, et tore oleks proovida, kuigi nii minul kui R. puudub ettekujutus, kas me üldse oleme mereinimesed. Aga proovida elu Ruhnu saarel oleks siiski väljakutse. Me siiski ei hakka kusagile ümber asuma.
Oma kodu otsides, tahtis R. just sellist maja, mis asub võimalikult eraldi. Mina ei olnud selleks veel valmis, sest peamine küsimus oli...kus ma siis lapsega jalutamas käin? Nüüd mõtlen üha enam, et just sellist kohta ma tahangi, pole naabreid, oleme vaid meie.
Ega meie praegusel kodul pole ka midagi viga. Väike koht, aga maja asub siiski suhteliselt keskuses. Naabreid on ka. Lausa kolm. Aeg-ajalt on nad meid tülitamas käinud, meie neid mitte. Üks naabrimammi tõi suured gladioolid sel aastal kui majja kolisime. Sama tädi külastas meid Mia sündimise puhul. R. on siiski naabritädiga paar sõnavahetust ka pidanud. Nimelt meie õunapuud segavat tema kartulite kasvamist.
Naabrimees kollasest majast tõi ühel jaanipäeval pudeli koduveini. Kolmandad naabrid otsisid alles eelmisel suvel meie aiast oma kana, kes aga oli just meie juurest jalga lasknud.

3 comments:

Unknown said...

Issand jumal, ma sain esimesi ridu lugedes kreepsu :D et hakkate kolima :D:D huhhh, vedas siiski :D
olen muide isegi viimasel ajal hakanud mõtlema, et tahaks maale ära....kasvõi ema-isa koju, aga ei, veel mitte, kuid miski pole kindel :)

Anonymous said...

esimesel võimalusel koliksin ka siit suurest linnast minema.....kasvõi ruhnu saarele

Anonymous said...

Võrreldes muu Euroopaga on Eestis ruumi kui palju, nii et suisa Ruhnule ma ei koliks. Seal on vist see olek ikka väga väga eraklik:) Ja naabrid on ju toredad!