Monday, May 14, 2007

Aiauudised taas

Kuna Aire ja Kati premeerisid mind kinkekaartidega, siis eile käisime neid realiseerimas. Loosi läksid vaid aiatarbed. Õhtul hakkas suuremat sorti istutamine. Jõudsin sellega vaid poole peale, aknalauad ei vabanenud veel taimedest. Peamiselt lilled. Aga siiski on ootel mõned tomatitaimed, basiilik (arvan, et sellest ei saa vist head nahka, kuna mul pole ju kasvumaja, aga basiilik tahab sooja). Hernes on peenras, samuti redis. Ema loovutas mulle isegi mõned maisitaimed, mis oma koha meie aias leidsid.
Pärast suurt istutamist, ütles mu oma õde kuldsed sõnad: ise ka ei usu, et see minu õde on (see käis minu kui algaja aedniku kohta).
Täna sirvisin netist erinevaid puukoole. Leidsin Luua oma. Mailõpul läheme maarja kase istikuid tooma. Vähemalt plaan on selline.

1 comment:

Merje said...

tore on ju see aias nokitsemine..eriti kui taimedest midagi ikka saab ka suve jooksul:D..aga netis on veel üks hea istikute ja teimede lk...http://www.calmia.ee/filupuud.html...seal pildimaterjal ka juures...
Edu aias majandamiseks..loodan, et jõuan ükskord ka su saavutused üle vaadata:P