Sunday, May 13, 2007

Külalised

käisid mul eile. Oli äärmiselt mõnus õhtu, kus olid vaid mina ja minu külalised. Lapse ja issikese saatsin ära. Me ei olnudki nende tüdrukutega niimoodi koos istunud aastast......ühesõnaga see oli väga väga ammu, siis kui me veel alles põhikoolis käisime.
Ma olin terve päeva ettevalmistusi teinud. Alates koristamisega, vahepealsete aiatoimingutega lilli istutades lõpetades küpsetamisega. Tegin väikseid pitsasid ja muffineid, mida ma ise ei olegi maitsnud. Pitsad kukkusid igatahes head välja.
Meie kodupoest leidsin väga hea veini. Leidu võib pidada tõesti heaks, sest meie külapoekestest leiab selliseid harva. Tunnistan ausalt,et veiniga sai natuke patustatud ja liiale mindud, aga millal siis veel kui põhjust selleks on.
Igatahes, Kati ja Aire, tänud Teile!

2 comments:

derbi said...

Väga mõnus õhtu oli, mulle küll meeldis. Veiniga tõesti sai nõksa liiale mindud, aga pole hullu :)

Anonymous said...

lahe õhtu oli jah va. see, et mina veiniga patustada ei saanud:((( aga selliseid kolmekesi koosviibimisi võiks veelgi korrata. mulle väga meeldis:))))