Sunday, February 25, 2007

Aastapäev

Suuri traditsioone selle päevaga meil pole, kuigi üks siiski. R. käib sel päeval alati oma saunaklubi meestega jõe ääres saunas. Tõmbavad trikoloori sauna äärde, teevad jõejäässe augu, võtavad viina, hüppavad vette ja soovivad ilusat sünnipäeva. Õhtul jõuab õigeks ajaks siiski koju.
Selleaastane vastuvõtt meeldis mulle väga, kuigi tervet presidendi kõnet ma ei kuulnudki. Kontsert oli mu meelest super. Vägisi kippus pisar silmanurka Tõnis Mäe "Looja" ajal.
Kostüümidele ma miskipärast nii väga rõhku ei pannud, aga presinediprouale annaks küll 10 punkti. Ja kui keegi söendaks viriseda, siis soovitaksin soojalt enesesse kõige pealt kaeda. Minu meelest ei ole see küll see koht, kus hakata midagi kobisema proua Ilvesest.
Väga jäid kõrvu pr. Lauristini sõnad, kus ta lootis, et nii kümne aasta pärast on eestlased rohkem vaimuinimesed (võrreldes tänase materiaalsusega). Mihkel Raud ja Jaan Tätte ütlesid täpselt seda, mida ise mõtlesin. Ühesõnaga, minus on patriotismi, mis harva välja lööb, kuid...ma sellegi poolest tean, kus on minu juured.

No comments: