Friday, February 16, 2007

"Uue" auto otsingul

Oleme nüüd nõuks võtnud hakata "uut" autot soetama. Auto on meie jaoks täiesti hädavajalik ese, kuna muudmoodi ei pääse me lihtsalt tööle. Hetkel sõidan mina oma vanemate vana autoga, mis on tõsiselt vana, aga liigub. Kevadeni vast jaksab mind veel teenida.
Üldiselt on teada parameetrid, mille järgi "uut" otsima hakkame, aga juba sel momendil kui hakkasin kuulutusi vaatma, tuli meelde eelmise auto otsimine ja ost. Raske oli, mis sest et selgi korral oli kõik vajalik enesele selgeks tehtud.
"Uus" peaks olema väikest tüüpi. Arvasime, et kahte suurt (suurt ses mõttes et universaali) ei ole meie majapidamises vaja. Mitte väga vana, miinumimum on 1999/2000 aasta. Hind meile sobilik. Eelistatud marke väga ei olegi, kuna ma siiski arvan, et sellega hakkaksin mina sõitma. Kui autot valiksime R. eelistuste järgi, siis jääksimegi seda valima. Silma on jäänud pesood ja renood, aga ka ford, volksvaagen, hundai, honda jne. Ühesõnaga, peaasi et oleks uuem kui praegu, suht norm olukorras ja raadio võiks ka masinas olla. Õudsalt igav on igal hommikul tööle sõita lausvaikuses, nagu ma praegu seda teen.
Tegelikult on meil väike kiiks siiski auto valimisel. Auto võiks natukene naljakas välja näha.

2 comments:

Merje said...

tundub, et meie ajas käib autoost selle järgi, kui vähe see sõitnud on...nagu see viimane...Honda Accord(2000)....muidu poleks Taivo seda autot vaadanud, aga kuna oli väga vähe sõitnud siis ostis ära....oleme väga rahul selle autoga

derbi said...

Ehh, minul ka Accord 2000, mulle ka väga, väga meeldib. Nii mugav ja täitsa kohe minu auto.