Sunday, February 4, 2007

Eurovisioon ja muu

Kuna ma tõsine muusikainimene ei ole, siis Eurovisioon kõlbab mulle vaatamiseks küll.
Kuigi mida aeg edasi, seda mõtetumaks see tundub saavat. Eilne lõpplahendus oli teada, ei olnud küll lemmik.
Mia Lota vaatas ka. Kas just vaatas, aga oli üleval. Kuid kui Ines esinema hakkas, istus ML põrandal oma padjal teleka ees ja kuulas. Kusjuures meile tuli kohe meelde, et kui Mia väiksem oli, meeldis talle ka Inest kuulata (no me vähemalt mõtleme nii, kuna R. hoiab natuke silma peal Inese tegemistel, ju on põhjust).

Raimo ostis Miale uue raamatu "Meie lapse laulud". Raamatul kaasas CD. Eile õhtul kemplesime, kuna laps ei lubanud muusikat kinni panna. Suure häda ja kisaga panime plaadi arvutisse mängima. Mia istus masina ees ja laulis kaasa. Ju on lasteaiast mõni laul tuttavaks saanud. Mulle meeldiks väga kui tema muusika lembus edasi areneks, kuna mina ise olen nii andetu inimene. Ei laula, joonista, spordi, ei midagi. R. on rohkem kunstimeelsem (ütleme siis nii).
Mial tuleb nüüd lasteaeda suurem auk. Juba praegu on poolteist nädalat puudunud, ka järgmine jääb vahele, mis mulle väga ei meeldigi, sest kaks nädalat üksinda.....nojah. Aga laps ju köhib. Nii ütleb Mia Lota ja vanaema. Üks öösel köhis jah.

Eile sõi ML kommi. Pani kommi suhu ja ütles, hammas ei hakka peale. Mh?

2 comments:

Anonymous said...

No lapsed on andekad, midagi pole teha.
Aga muusika kohapealt, sa saad teda kindlasti kuhugile ringi sokutada.. Ma arvan?!?!

Unknown said...

hehe, eurvisiooni koha pealt rääkides, võitis üks neist lugudest mida tahtsin :D

Muusikavaliku koha pealt, Matule ka Ines hullult meeldib, ja Vanilla Ninja :D need nagu totaalsed lemmikud :D

Ja tead, esimesel aastal tasub lasteaias käimistesse väikseid pause ikka teha, mina teen neid siiani, hoian vahel paar päeva kodus, siiski pikad päevad aias ja suht kurnavad need lapsele...kui ikka võimalik, teen puhkuseid :)