Monday, February 5, 2007

Mia Lota aitab

Mia Lota on juba nii suur, et soovib kogu aeg mind aidata. Näiteks koorisin kartuleid, Mia seisis minu kõrval. Kooritud kartuli pidin tema kätte andma, et ta selle ise siis kaussi saaks panna. Ise korrutas pidevalt: ma olen tubli laps, eks ju.
Veel meeldib talle pesu kuivama riputada. Võtab kausist pesu, ütleb, et see on emme oma. Kindlasti peab ise raputama seda. Mina siis riputan kuivama.
Eile õhtul hakkasime välja minema. Mia Lota pani ennast juba riidesse, mul oli vaja enne veel pesu kuivama panna. Mial ju vaja aidata, eks, aga kohe ei saanud, kuna riidesse paneks oli käsil. ML: kannatust, kannatust. Ma ei saa ju kõike korraga.
Koristamisel nii väga abiks ei ole, kuna talle ei meeldi oma mänguasju kokku korjata. Kuigi tolmulapiga nühiks hoolega. Samuti kastab lilli oma väiksest kohvikannust. Aeg-ajalt pean mõne taimekese siiski ära päästma, kuna laps on liigselt vett potti valanud.

1 comment:

Unknown said...

Nii lahe sellist teksti lugeda, kus lapsed kildu viskavad ;)