Friday, February 23, 2007

Bingo

Tunnistan üles....läksime selle hullusega kaasa. Me ei mängi seda peaaegu mitte kunagi, vist ainult sellistel juhtudel kui palju raha lubatakse.
Loomulikult läkski võit....mujale nagu ikka. Jube vastikult kihvatas kui teatati, et keegi saigi selle summa.....ma olen ju eestlane eks.
Täna hommikul töö juures kolleegidega unistasime, mida kõike teeks.
Minu unistus oli lihtne...laen ära maksta, maja kõpitseda (otsustasin et maha ei tõmba ja uut ei osta), uus muruniiduk ja ülejäänud annaks teistele pereliikmetele. Kui suuremeelne minust eks!

1 comment:

derbi said...

Unistada on laheeee. Ma ilmselt maksaks ära kõik laenud ja ostaks suurema elamise. Antud elamise annaks aga üürile, et teenida lisaraha. Aga selleks peaks mängima ja õnne olema, ma ei mängi ka :)