Saturday, January 27, 2007

Eeskujulik lapsevanem?!

Mina ei ole. Kahjuks.
Mind ajab aeg-ajalt kohutavalt okkaliseks juhused kui oled näiteks diivanile kerra end tõmmanud ja laps tahab näiteks piima. Ajad end püsti, lähed kööki, valad piima tassi, annad lapsele. Vaene lapseke aga juhtub selle tuppa põrandale ajama. Oh, mis nüüd juhtus? Lähed lapi järele, teed kõik puhtaks, tagasi diivanile. Laps: ma tahan midagi kommi, saia, süüa, vett jne jätkub. Kahjuks või õnneks on laps veel nii väike, et ei saa midagi ise kätte. L: ma tahan pissile. Lapsevanem: aga mine siis. L: köögis on pime. Lv. kobib diivanilt püsti. Õnneks suudab laps iseseisevalt need toimingud korda ajada, kui just ei hüüa: kaka tuli.
Kas lapsevanem võib okkaliseks muutuda või ongi tema kohus lapse soovid rahulikult rahuldada?

2 comments:

Unknown said...

ehhhh....ei ole seda minagi...ma ju suht kannatamatu ja kui laps kohe asjadega hakkama ei saa, muutun tõredaks..:( õnneks on ta mul suht asjalik ja iseseisev tänu sellele välja kukkunud :) aga...on minulgi omad vedelemise päevad, kus tahaks lihtsalt magada ja kui siis laps sel hetkel miskit tahab...nohjah :D:D:D:D nagu vana inimene porisen sel juhul :D

Anonymous said...

Eeskujulik lapsevanem! Ma arvan, et ei ole olemas, sest me kõik oleme ainult inimesed:isegi peame juba vaatama, et kõik toad oleks lastesõbralikud + et nad kuhugi oma näppe ei topiks, mis võib neile saada fataalseks + lasteaeda tattis ninaga ei lähekes + tervislikult sööks - ja me oleme ainult tavalised inimesed:)