Thursday, January 18, 2007

Praktikant

Mul on praktikant, tööl. Arvasin, et olen tubli ja saan hakkama juhendamisega. Ju olengi! Ainult....ma ei arvestanud, et ta peaks käima iga päev ja iga päev peaksin andma mingi ülesande ka. Paraku.....nii see siiski pole läinud. Ma olen hea juhendaja, lasen varem ära, annan vabasid päevasid. Igal hommikul mõtlen, jessver, mida me täna teeme. Teate, see on täitsa raske, kuna uue aasta saabumine on mõjutanud meie töökoormust, st. kõik pole paika veel loksunud, tööd kipub hõredalt olema.
Ma ise olen väga palju praktikal käinud, erinevates asutustes. Kohutav oli kui pidin niisama terved päevad istuma. Keegi ei lubanud varem minema ega andnud vabasid päevasid. Mõnikord tegime asju, mis polnud ette nähtud. Näiteks pesime aknaid või koristasime. Ühes asutuses, kus taheti jälle mind kui rumalat praktikanti ära kasutada, ütlesin, stopp, ma olen siis hoopis teisel praktikal. See sobis. Aga mu meelest olid praktikad hirmus tüütud, kuna nad kestsid kaua, vist 6 nädalat ja kaks korda aastas.

No comments: