Wednesday, January 24, 2007

Midagi

Kuna mina olen ametis oma kaalujälgimisega, siis ainus korralik söök minu jaoks on lõunal. Õhtul ma suurt enam ei söö, nosin midagi väikest. Eile näiteks lillkapsast. Aga kuna mul on ka laps, kes mõnikord süüa tahab, pean alati valmis olema õhtul millegi valmistamiseks. Veab, et R. iga päev kodus pole :) Nüüd siis lugulaul:
Eile õhtul küsisin Mialt, kas tahad midagi süüa?
ML:jah
Mina:mida sa süüa tahad?
ML mõtleb: ma tahan midagi leiba

Kui ma Miaga räägin ja ta parajasti aru ei saanud või ei kuulnud, mida ütlesin, siis küsib: mida rääkisid/mida räägid

2 comments:

krista said...

meil on vastupidi, et Ketlin käib pool õhtut mööda tuba ringi ja korrutab... tahaks midagi süüa... tahaks midagi süüa... aga otsustada, mida ei suuda.
Ma ka hakkasin kaalujälgima - aga vett ei joo :)

krista said...

kui mul seda vana blogi ei oleks,siis ma kommida ei saaks... sest sinu blogi ei luba...This blog does not allow anonymous comments.
pane parem see tähe kinnitus siia, kui sa kräppi ei taha :)