Sunday, January 28, 2007

Mõnus pühapäev

Siiani on tõesti mõnus olnud. Hommikul kella 9 paiku ehmatasin ennast üles, hiilisin vaikselt alla (ML ja R magasid veel), tegin pliidi alla tule, keetsin kohvi ja pugesin teki alla teleka ette suusatamist vaatama. Ma olen suusalõvi, st tugitooli suusalõvi. Alati olen teleka ees platsis kui miskit kuskil toimub. Miagi on ütlema hakanud, vaatame suusatamise ära, siis ........teeme seda teist või kolmandat. Täna näiteks läksime kõik õue. Mia on nüüd selles mõttes terve, et paar päeva pole palavikku olnud, aga nohu on hirmus ja köhib ka. Homme on arsti juurde minek ja siis vanaema manu kosuma. Õues oli mõnus. Lund on terve ilm täis ja ikka paksult ja parajalt. Kui R. oli meie õue ära rookinud, läksime minu vanemate juurde. Õnneks oli neil kõik kohad veel lund täis. ML nautis ilma täiega, hüppas hangedes, püherdas lumes.




Hetkel lükkasin kana ahju, limpsin mett teega ja tunnen end hästi. Päris hästi vaid ei saa veel tunda, kuna hakkab mullegi vist midagi liginema. Kurk on valus, nohu ninas.
Õhtul hiljem olime Miaga ninapidi põrandal, värvisime. Järsku ML: kuule, mul tuleb juba uni peale.
Mia Lota nuiab kommi. Just hetkel kui mul käed kreemised ja ei saa talle kommi anda. Selle peale ML: räägi minuga.

2 comments:

Unknown said...

Ma ka oma köhase Matuga täna ikka õues käisin, pool tunnikest veetsime väljas, et otsida hangest auto üles ja see siis puhtaks nühkida :D Kui ikka palavikku pole, siis peab laps ikka värsket õhku saama, katsusime vaid teha nii, et higiseks ta ei saaks :) Võtsin ka ahjust liha välja ja nüüd hakkame Matuga manustama :P

derbi said...

eilne ilm... Oli kaunimatest kaunim, ma nägin seda vaid kahjuks aknast, sellepärast et öösel kell 2 käisin oksendamas ja kõht oli lahti, ja niimoodi veel ka kell 3 öösel ja kell 4 öösel ja kell 6 varahommikul ja kell 11 päeval. Sellega see maraton lõppes. Täna olen natuke nõrk ja kõht on tühi, eile ju süüa eriti ei tahtnud ja oksendasin end tühjaks. Igatahes igavesti jube, just oli selline ilm, et minna õue ja pildistada ja nautida talveilma. Kahjuks ei saanudki :S Olin tõeliselt kurb.