Tuesday, January 30, 2007

Töö

Mul oli 3 päeva tööst puhkus.
Täna tööl, aga kusagilt ei oska alustada. Teha ju ikka midagi oleks. Aga ma olen parandamatu asjade-edasi-lükkaja. Tõstsin paberid lauale, sorteerisin ja sirvisin, lükkasin hunniku teise kohta ja ootasin, millal töötuhin tuleb. Tuli hoopis lõunapaus ja see on nüüd pikale veninud. Ei teagi kas on mõtet edasi midagi teha?!

Edit: Kuna täna oli mul suht lebotööpäev (mõni siin võib kohe öelda, et kõik mu tööpäevad on ju lebokad), siis homme peaks olema kibekiire. Tänased asjad peaks siiski homme valmis tegema, või mis? Peale selle algas täna kolimine. Saan endale uue toa koos uue lauanaabri ja uue lauaga. Kõik muu jääb samaks, töö, arvuti, isegi pliiatsitopsi ja paberiurni pean vana kaasa võtma. Kõik ei olegi uus veebruarikuus (ups, homme on veel ju jaanuar). Ja kuna täna hakati kolima, õhtul pärast tööpäeva, siis homme pean oma asjakesed ilusasti korda seadma. Peale selle võiks alustada vähemalt ühe ettekande tegemisega (teised kaks võivad veel oodata), mille tähtaeg kukub järgmisel nädalal. Lõunast on ootamas üks koolitus, mis peaks tööpäeva lõpuni välja vedama. Aga millal ma siis lebotan? Kõige lõpuks tuli meelde, et ülemus andis mulle ülesandeks üks asi kokku kirjutada ja aega eriti selleks ju polegi. Liiatigi kui mul pole hommikul kohe arvutitki, kuna itipoiss alles hommikul tuleb seda üles panema. Oh mind küll!

No comments: