Tuesday, January 16, 2007

Minu uue aasta lubadus

on ......hakata tegelema oma kehakaaluga. Ausõna, ma ei astu kaalule, pole seda ammu juba teinud. Ei taha neid koledaid numbreid sealt vaadata. Unistus on saada lahti tervelt 10 kilost. Kardan vaid, et unistuseks see vaid jääbki. Mul pole ju iseloomu, tahtejõudu ja mida selleks kõike veel vaja on. Okei, 5 kilo rõõmustaks mind ka.
Ühesõnaga, esimene samm on vee joomine. Vedasin tööle terve bloki veepudeleid ja nüüd ma seda lürbin. Vastikuseni. Mul ei ole lihtsalt veejoomise harjumist. Õnneks on mul siin tugevad toetajad, kes samuti vett kulistavad. On selline võistumoment kohe. Püüame üksteisele vastu näppe anda kui tekib magusaisu. Eile panin ma lihtsalt näpud taskusse ja ostsin siiski ühe šokolaadi. Ei suutnud kiusatusele vastu panna. Täna olen tublim, lähen ostan hoopis õunasid.
Üks paha asi on veejoomise juures. Ma ei jaksa lihtsalt nii palju WC käia. Nüüdki pean kohe jooksma.
Ootan tegelikult kevadet. Kui talv ei ole ikkagi talve moodi, las siis olla parem kevad. Saab õhtuti kõndima minna. Eks talvelgi saab, aga paha lugu on selles, et ma ei näe lihtsalt kuhu astun. Pime on.

2 comments:

Anu said...

vaata seda kohta ka: kaalulangetajad.blogspot.com
iga algus on raske, aga kui juba mingi tulemus käes, on megahea enesetunne:)
kuigi, jah, sellesama vetsuvahet jooksmise pärast ma enam nii palju vett ei joogi.

derbi said...

Ma söön shokolaadi nii harva, et ma isegi ei tea, mis maitsega ta kohati on :) Selle magusaga on nii, et ma vist saan selle vajaduse kätte igapäevasest mee tarbimisest. Joon iga päev meega teed. Kodus ja tööl ka 2 kruusitäit. Proovi, äkki võtab Sul ka magusaisu ära?