Friday, January 12, 2007

TW

Eile oli minu juures esitlus. Jah, ma aeg-ajalt olen sellistel üritustel osalenud, enda juurde pole aga kunagi kedagi kutsunud. Õde hakkas peedistama mind ja nii sai asi teoks. Tavaliselt läheme õega üritusele teadmisega, ei telli midagi, kindlasti kohe ei telli. Reaalsus osutub ikka selliseks, et miski viguriga me sealt tagasi tuleme. Sel korral oli mul soov üks imevigur siiski soetada ja õnneks oli soodukas sellele. Vedas!
Kokkuvõttes oli mõnus õhtuke. Kolleega käis oma lapsukesega külas, lapsed said elamise segamini pööratud, Mia Lota esitles oma kadeduse-ussi, aga hakkama said ikkagi.
Õhtu lõppedes ilmnes, et pr. esitleja tegeleb veel ühe võrkturunduse värgindusega, kuid otsustasime, et rohkem ei taha kuulata.

1 comment:

Merje said...

mul emps ka tellis sealt mulle selle taignarullimise aluse...eelnevalt sain jõuludeks selle taignakausi, mis täitsa vahva...ja eile siis tegingi kringlit, mi tuli ülihää..."nagu päris" ütles Taivo