Thursday, January 18, 2007

Kolimine

Ärge kurvastage (huvitav miks ma mitmuses räägin? mul pole ju õrna aimu ka kas keegi mind üldse loeb. Marjana ja Aire, tänud) mina ei koli veel kusagile, kuigi päris mitmed, keda loen, on siit keskkonnast kadunud. Eks mul ole ka kiusatus, kuid püüan sellele veel mitte alla anda. Ma ju alles tulin siia ehkki see teekond oli päris pikk ja vaevaline. Ma ei tea mitu korda ma üritasin siia blogi teha. Paar korda vist lihtsalt loobusin, kuna ikka ei olnud see. Mingil ajal üritasin uuesti, sain oma kunagi alustatud asjale pihta, aga ma loomulikult ei mäletanud ühtegi kasutajatunnust ega passwordi. Tegin täitsa uue ja nüüd siis olengi siin.
Mis sest et kogu see krempel tõrgub päris agaralt. Tööl on mul kaks masinat, mida kasutan. Ma ei tea kas masinad on nii turavtud, et ma eriti ei võiks tööajal oma isiklike asjadega tegeleda või on viga milleski muus.Natuke ma asjatada saan, kuid mitte nii palju kui vaja. Kodu masin on meil aga vana saan, keegi seda korda teha ei taha. Pidevalt käivad jutud selle väljavahetamise kohta, kuid puudub minu nõusolek. Asi lihtne, mina eelistaksin midagi väikest, hea oleks kui saaks üldse kokku panna ja kapi otsa tõsta näiteks. Raimo meelest peab masin siiski suur olema, saab hääd, vajalikku ja mittevajalikku täis tirida. Vot sulle dilemmat!
Tegelikult oli jutt sellest, et ma veel ei koli, aga kui mul ikka suur isu selleks tuleb, ärge pange pahaks!

5 comments:

Unknown said...

minul vahet pole, kust lugeda :D peaasi et uue adre annad ;)

Merje said...

ükskõik kuhu sa ka kolid...ikka loeme ju edasi:D Ongi huvitva..

derbi said...

Mina ka ikka lugemas, kuigi enam ise kirjutamas pole ;)

Gaidi&co said...

Derbi, miks enam ei kirjuta?

derbi said...

Otsustasin lihtsalt nii, et ei anna kõigile (loe:tervele maailmale) enda igapäevategemistest teada. Lihtsalt liiga paljud lugesid... Pole mul seda vaja.